Wednesday, August 08, 2012

Janji ditepati, BN patut belajar daripada Baskin Robbins.

             Assalamualaikum.

Olimpik: Aiskrim percuma tetap diedarkan.
Bagi menghargai usaha gigih semua ahli sukan Malaysia yang berjuang di Olimpik London, Impian Emas Negara, satu inisiatif Olimpik oleh Media Prima Bhd, telah memutuskan untuk memberi ganjaran
kepada semua rakyat Malaysia dengan aiskrim percuma Baskin-Robbins.

Sebelum itu, Impian Emas Negara berikrar untuk memberi aiskrim percuma di cawangan Baskin-Robbins di seluruh negara jika Malaysia menang pingat emas Olimpik pertamanya.

Impian Emas Negara akan tetap memberi aiskrim percuma hari ini di kesemua 61 cawangan Baskin-Robbins di seluruh negara, kecuali di dua kiosk di Pantai Hospital, Bangsar, dan Taman Tema Genting, dari 8.00 malam hingga 10.00 malam.
"Setiap seorang rakyat Malaysia berhak mendapat satu skop ais krim berjenama yang diminati itu,"  http://www.malaysiakini.com - 8 Ogos 2012.
Ini baru betul janji ditepati. Baskin Robin yang asalnya berjanji untuk memberikan aiskrim keluaran mereka secara percuma kepada rakyat Malaysia jika Dato' Lee Chong Wei memenangi emas pertama untuk Malaysia tetap memberikan aiskrim percuma kepada Rakyat Malaysia walaupun Pasukan Malaysia gagal memperolehi pingat emas sebagai menghargai perjuangan atlit Malaysia dan juga sokongan padu rakyat Malaysia terhadap wira mereka.

posted by Lidah Penghunus @ 1:44 PM   0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter