Sunday, July 20, 2008

Tan Sri Muhd Taib baik diam sahaja.

Assalamualaikum.

Loh ditampar bukti Pakatan Rakyat kecoh.
SHAH ALAM: Kejadian seorang Ahli Parlimen Parti Keadilan Rakyat (PKR) ditampar pembantu peribadi seorang Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) parti sama, petang kelmarin, menunjukkan wujud pertelingkahan dan keretakan dalam kerajaan Pakatan Rakyat (PR).
Ketua Penerangan Umno, Tan Sri Muhammad Muhd Taib, berkata pada masa sama, ia juga menunjukkan kerajaan PR tidak bijak menangani isu antara kaum.
Katanya, sepanjang Barisan Nasional (BN) memerintah, kejadian Ahli Parlimen ditampar pembantu peribadi Adun daripada parti sama tidak pernah berlaku. Berita Harian - 20 Julai 2008.

Dalam mengeluarkan kenyataan yang sebegini Tan Sri Muhammad Taib lupa bahawa dalam Umno dan Barisan Nasional sudah sampai peringkat tembak-menembak sesama ahli mereka. Contohnya ketika waktu dahulu kes pembunuhan Datuk Taha oleh Datuk Mokhtar Hashim yang kedua-dua pemimpin Umno. Kini kita telah mendengar pula kes pembunuhan pemimpin MIC Negeri Johor yang suspek pembunuhannya adalah orang MIC sendiri. Apatah lagi jika sebut tentang insiden tampar-menampar, tumbuk-menumbuk sesama mereka. Jadi adalah elok Mat Taib diam sahaja.

posted by Lidah Penghunus @ 10:21 PM   0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter