Wednesday, August 26, 2009

Kemenangan perjuangan Islam pada 4 Ramadan 1430.

Assalamualaikum.

Semalam 4 Ramadan 1430 Hijrah telah masuk hari keempat kita umat Islam berpuasa. Semalam juga telah menyaksikan kemenangan bagi perjuangan Islam apabila Pas memenangi Pilihanraya Kecil Permatang Pasir sekaligus membuktikan bahawa Islam boleh mencipta kejayaan walaupun ketika menjalankan ibadah puasa.

Walaupun majoriti yang dimenangi berkurangan sedikit namun seperti juga Pilihanraya Kecil Manek Urai yang dimenangi hanya majoriti 65 undi, Bila mana Allah hendak beri kemenangan kepada satu-satu pihak itu, tidak kiralah angkanya banyak atau sedikit, ianya tetap dikira sebagai kemenangan. Ini samalah juga dengan Perang Badar yang dimenangi oleh tentera Islam dengan kekuatan tentara yang hanya 313 berbanding 1000.

posted by Lidah Penghunus @ 10:58 AM   1 comments

1 Comments:

At 5:38 AM, Blogger Amir Razain said...

jadi... BN adalah pejuang kristian lah... subhanallah..

"Wahai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan daripada sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian daripada sangkaan itu berdosa, dan janganlah kamu mengintip, mencari-cari kesalahan dan keaiban orang, dan janganlah sesetengah kamu mengumpat sesetengahnya yang lain. Apakah seseorang daripada kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (jika demikian keadaan mengumpat) Maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan tersebut) dan bertakwalah kamu kepada Allah, sesungguhnya Allah Penerima taubat lagi Maha Mengasihani. " (Al Hujurat ayat 12)
_______________________
View Profile: Rantong™

 

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter