Tuesday, April 19, 2011

Kenyataan lawak daripada parti komponen BN, SPR.

Assalamualaikum.

Pembangkang kempen secara agresif – SPR
KUALA LUMPUR 18 April – Pihak pembangkang telah menggunakan cara berkempen yang begitu agresif dengan menabur fitnah, hasutan dan provokasi dalam usaha menarik sokongan rakyat sepanjang kempen Pilihan Raya Negeri Sarawak minggu lalu.
Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Datuk Wan Ahmad Wan Omar berkata, hasil pemantauannya mendapati pendekatan yang disifatkan sebagai amat berbahaya itu menjadi modal utama pihak pembangkang mempengaruhi rakyat dan paling ketara berlaku sehari sebelum pengundian dijalankan.
Katanya, sebagai contoh, ia didapati berlaku dalam satu rapat umum anjuran DAP yang diadakan di sebuah tempat awam di Miri sejam sebelum tempoh berkempen tamat.
“Saya lihat dan dengar sendiri bagaimana di dalam rapat umum berkenaan penceramah membangkitkan semangat dengan kata-kata yang berbentuk provokasi walaupun saya tidak faham bahasa yang mereka gunakan,’’ katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini. Utusan Malaysia – 19 April 2011.

Di atas ini adalah kenyataan lawak daripada salah satu parti komponen BN tentang Pilihanraya Negeri Serawak tempoh hari. Kata DAP mengeluarkan kata-kata berbentuk provokasi tetapi mengaku tidak faham bahasa yang mereka gunakan. Apa cerita ni?.?.?

posted by Lidah Penghunus @ 2:34 PM   1 comments

1 Comments:

At 3:30 PM, Anonymous Anonymous said...

ini namanya tua kutuk nak mampus baghallll

 

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter