Wednesday, February 27, 2008

Ada baiknya juga Khairy masuk Parlimen.

Assalamualaikum.

Cerita sedikit pasal anak menantu Perdana Menteri, Khairy Jamaluddin yang bertanding di Parlimen Rembau ini, memang seboleh-bolehnya kita pembangkang tidak mahu Naib Ketua Pemuda Umno ini menang sebagai wakil rakyat di Parlimen Rembau kerana pelbagai kerosakan akan dilakukannya yang bertindak sebagai menantu Perdana Menteri di Dewan Rakyat.

Namun begitu bagi saya ada juga baiknya jika di Khairy ini masuk Dewan Rakyat. Selama ini beliau berani berkata apa sahaja yang beliau suka di media-media yang di kawal oleh Barisan Nasional, bebas menghentam pembangkang tanpa rasa takut. Maka kita mahu lihat pula bagaimana Khairy nanti berhadapan dan berbahas dengan wakil-wakil kita daripada Pas, PKR dan DAP di Dewan Rakyat apabila mereka menang dalam pilihanraya ke-12 ini, insya-Allah.

posted by Lidah Penghunus @ 9:42 PM   1 comments

1 Comments:

At 6:39 AM, Anonymous Anonymous said...

sape khairy ni... orang yg terbijak kt malysia ke?... bijak menipu banyak lah... baru jd menantu dah lagak mcm malysia ni dia yg punya... sedarlah khairy .. u cuma menantu je.. yg menjadi anak hantu sbb pak mertua khairy ...kaki tidur

 

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter