Friday, February 22, 2008

Tun Dr Mahathir tak sokong BN?

Assalamualaikum.

Nampaknya bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir dilihat tidak memberikan sokongan kepada calon Barisan Nasional bawah pentadbiran Pak Lah pada pilihanraya umum kali ini. Kalau tidak masakan anaknya sendiri Datuk Mukhriz bakal calon Parlimen Jerlun di dalam akhbar merayu kepada bapanya iaitu Tun agar menyokong kesemua calon BN termasuk dirinya sendiri;

Exco Pergerakan Pemuda, Datuk Mukhriz Tun Dr. Mahathir yang dipilih bertanding di kawasan Parlimen Jerlun mengharapkan sokongan dan restu daripada bapanya untuk memastikan kemenangan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum kali ini.
Menurutnya, sokongan Tun Dr. Mahathir Mohamad amat diperlukan untuk memastikan semua calon termasuk beliau dapat mencatatkan kemenangan besar bagi meneruskan perjuangan kerajaan BN.
“Yang saya harapkan daripada beliau adalah doa. Bukan saja untuk saya, tetapi untuk kejayaan semua calon BN pada Pilihan Raya Umum Ke-12 ini,”

Ketika ditanya adakah Dr. Mahathir akan turut membantunya berkempen di Jerlun kali ini, Mukhriz berkata; “Tak tau lagi, terpulang kepada beliau’'. Utusan Malaysia - 22 Febuari 2008.

Sebelum ini juga Tun pernah mengeluarkan kenyataan yang dilihat memberikan isyarat kepada rakyat agar menolak Barisan Nasional pada pilihanraya kali ini.

posted by Lidah Penghunus @ 6:02 PM   0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter