Sunday, June 01, 2008

Air percuma untuk 20 meter padu pertama. Jangan pula kualiti air juga diturunkan.

Assalamualaikum.

Hari ini 1 Jun telah pun bermula perlaksanaan 20 meter padu air percuma untuk rakyat Selangor sebagai memenuhi manifesto Pakatan Rakyat pada pilihanraya umum yang lalu. Di sini kita amat berterima kasihlah dengan pemberian 20 meter padu air percuma ini kerana manfaatnya adalah untuk semua golongan. Cumanya apa yang kita harapkan di sini biarlah kualiti air di negeri ini juga kekal. Janganlah kerana rakyat di negeri ini tidak membayar untuk 20 meter padu pertama maka kualiti air yang dibekalkan semakin menurun. Rakyat Selangor bukan tiada pengalaman dibekalkan air berbau busuk semasa era Barisan Nasional dahulu. Jadi kita tidak mahu perkara ini berulang.

posted by Lidah Penghunus @ 6:30 PM   2 comments

2 Comments:

At 3:53 PM, Blogger Pemuda Malaysia said...

kepada rakyat selangor..rasanya impian untuk menikmati air percuma hanya angan2 kosong kerana PKR sendiri tak mampu nak uruskan masalah parti..

kepada ahli PKR dan PAS, ikutilah langkah Ezam Nor dengan menyertai UMNO kerana Ezam sendiri sudah tahu tiada gunanya bersama PKR..

 
At 8:10 AM, Blogger ahli pemikir politik said...

wlupn kuasa air dlm snri pembahagian kuasa anta krjn ngri n persekutuan...tp...syabs perlu jg dptkn kbnrn persekutuan...cb pk..xkn lh krjn persekutuan nk bnrkn...yele...ia blh jd prgkp kpd bn...


kte duk sebut ttg janji PR tp bl ttg janji BN...KTE LUPE..BN blehla trgkn penipuan drg 2 kt tv..dgn kte..ia perpakse..hahahah...tp...bl blaku kt PR...media2 utama semua bidas PR...

 

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter