Wednesday, May 21, 2008

Hishammuddin Tun Hussein tempelak bapa dan datuknya sendiri.

Assalamualaikum.

Tindakan Dr M keluar parti tak beri manfaat.
KUALA LUMPUR: Ketua Pemuda Umno, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, berkata tindakan Tun Dr Mahathir Mohamad keluar parti tidak akan memberi sebarang manfaat termasuk kepada bekas Perdana Menteri itu sendiri seperti dilakukan datuknya, Allahyarham Datuk Onn Jaafar dan bapanya Allahyarham Tun Hussein Onn yang mengambil tindakan serupa.
Beliau berkata, tindakan Dr Mahathir itu tidak wajar dan mengeruhkan lagi keadaan serta mengelirukan ahli yang mahu membina semula kekuatan parti dan bersemangat untuk bergerak ke depan.
"Secara peribadi saya sudah lalui keadaan yang sama apabila datuk saya, Datuk Onn keluar parti dan bapa saya keluar parti. Saya tengok ia tidak memanfaatkan sesiapa pun termasuk tuan punya badan. Berita Harian - 21 Mei 2008.


Nampaknya Ketua Pemuda Umno ini dalam memperkatakan tentang tindakan keluar Umno oleh Tun Dr Mahathir sanggup menemplak tindakan al marhum datuk dan bapanya yang keluar daripada Umno suatu ketika dahulu. Hishammuddin mendakwa bahawa tindakan mereka yang keluar parti ini adalah sesuatu yang sia-sia dan tidak bermanfaat. Adakah beliau tidak pernah berfikir apa sebabnya datuk dan bapanya dahulu bertindak keluar parti? Sudah tentulah mereka sudah nampak bahawa Umno tidak lagi memberikan manfaat kepada perjuangan bangsa Melayu, jauh sekali agama Islam.

posted by Lidah Penghunus @ 9:13 PM   0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter