Sunday, May 15, 2011

Ceramah Umi Hafilda yang tak masuk akal.

Assalamualaikum.

Malam Sabtu yang lalu saya berpeluang untuk mendengar dari dekat ceramah Umi Hafilda kerana kebetulan dibuat di tempat saya. Hendak tahu apa sebenarnya yang diceramahkan oleh Umi Hafilda ini yang membuatkan saya sudi untuk ke ceramah Umno. Memang mengarut. Rasanya orang Umno di situ yang boleh berfikir pun tidak akan terima cerita yang direka oleh Umi Hafilda ni.

Salah satu cerita mengarut dia, semasa perbicaraan kes liwat pertama dahulu Datuk Seri Anwar bawa lebih kurang 30 bomoh untuk mandrem Umi. Pada hari tersebut segala garam, taik besi dan tangkal ditaburkan ke lantai mahkamah dan kemenyan di bakar memenuhi ruang kamar perbicaraan hinggakan hakim terpaksa menangguhkan perbicaraan kerana tidak tahan bau kemenyan dan mengarahkan agar mahkamah disapu. Logik ke mahkamah boleh membenarkan perkara sebegini. Sedangkan pemeriksaan keselamatan di mahkamah sungguh ketat. Mana boleh buat sesuka hati.

Itu dah cukup untuk kita tolak semua pembohongan dan fitnah Umi Hafilda yang arwah bapanya sendiri tidak mengaku anak.

posted by Lidah Penghunus @ 3:27 PM   1 comments

1 Comments:

At 6:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Kau kata Ummi pembawa fitnah, tapi kalau Ummi pula yang betul maka kau lah yang menjadi pembawa fitnah. Dalam bab ini saya berkecuali

 

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter