Thursday, May 05, 2011

Amerika namakan Ayman untuk mereka terus menceroboh negara umat Islam.

Assalamualaikum.

Kini giliran Ayman.
Amerika jadikan pengganti Osama musuh nombor satu negara
WASHINGTON: Amerika Syarikat memberi amaran bahawa pengganti Osama bin Laden sebagai pemimpin al-Qaeda bakal menjadi musuh nombor satu negara itu selepas pengasas pergerakan berkenaan dibunuh di kediaman sulitnya di Abbotabad oleh komando SEAL.

Pengarah Agensi Perisikan Pusat, Leon Panetta, merujuk kepada pemimpin nombor dua al-Qaeda, Ayman al-Zawahiri sebagai sasaran baru, walaupun belum ada kenyataan bila Ayman akan mengambil alih.
“Beliau (Ayman) semakin berada di senarai atas (sebagai musuh nombor satu Amerika) dengan pantas,” kata Panetta dalam rancangan televisyen CBS, Evening News with Katie Couric. Berita Harian – 5 Mei 2011.

Benarlah firman Allah dalam Surah al-baqarah ayat 120 yang bermaksud “orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan sekali-kali redha (senang) kepada kamu sehinggalah kamu mengikuti mereka”. Walaupun Osama Bin Laden yang Amerika tuduh sebagai pengganas berjaya mereka bunuh namun ianya tidak akan membuat mereka, Amerika dan yahudi menghentikan salah anggap mereka terhadap dunia Islam.

Kini mereka menggunakan nama Ayman al-Zawahiri sebagai tiket untuk meneruskan permusuhan mereka terhadap dunia Islam khususnya para pejuang Islam. Dan tidak mustahil ini juga sebagai alasan untuk mereka meneruskan pencerobohan mereka ke atas negara umat Islam seperti Afghanistan dan Iraq.

posted by Lidah Penghunus @ 5:38 PM   0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter