Saturday, August 04, 2007

Khairy tidak fikir mahu jadi ketua pemuda?

Assalamualaikum.

Naib Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, beliau tidak mahu memikirkan soal bertanding jawatan tertinggi pergerakan itu, sebaliknya mahu memberi tumpuan kepada usaha menghadapi pilihan raya umum.
Menurutnya, pada masa ini beliau hanya mahu menumpukan tugasnya sebagai orang nombor dua dalam Pemuda UMNO dan meminta semua ahli Pemuda berdiri teguh di belakang kepimpinan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.
“Kita belum menghadapi pilihan raya lagi. Sekarang kita hendak cakap soal pilihan raya umum. Saya sendiri mahu tumpu kepada kerja saya sebagai Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, itu lebih penting,” tegasnya.
Beliau berkata demikian kepada pemberita ketika ditemui selepas merasmikan Mesyuarat Perwakilan Wanita, Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian Kemaman di sini hari ini. Utusan Malaysia - 4 Ogos 2007.


Sebelum ini kita sudah maklum bagaimana peranan Khairy dalam mencampuri urusan pentadbiran bapa mertuanya iaitu Pak Lah. Jadi mungkinkah sebenarnya Khairy sedang berfikir untuk menjadi Presiden Umno dan seterusnya Perdana Menteri?

posted by Lidah Penghunus @ 5:40 PM   0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter