Monday, October 22, 2007

MyTeam milik Khairy.

Assalamualaikum.

Semalam semasa memenuhi undangan rakan untuk beraya, saya berkesempatan untuk mengikuti siaran langsung perlawanan bola sepak antara MyTeam 2 dengan pasukan Indonesia. Saya sebenarnya tidak berminat untuk mengikuti perlawanan bola sepak. Cuma minat untuk ambil tahu keputusan perlawanan sahaja sama ada kalah atau menang. Cuma untuk MyTeam ni tiada apa harapan yang saya letakkan.

Keputusannya seperti yang kita telah maklum pasukan di bawah Khairy ini kalah untuk kali keduanya. Tentu lebih mengecewakan bagi mereka yang telah mengeluar duit untuk ke stadium. Cuma apa yang saya nampak semalam Tim My@MyTeam ini bermain agak kasar, ramai jugalah saya tengok pemain Indonesia yang terbaring oleh tindakan mereka.

Seolah-olah MyTeam di bawah Khairy yang juga timbalan pemuda Umno ini sesuai untuk dijadikan pasukan gempur pemuda Umno dalam pilihanraya nanti.


HIMPUNAN 100,000 RAKYAT - 19 HARI LAGI.

posted by Lidah Penghunus @ 10:35 PM   0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter