Sunday, June 29, 2008

Usaha untuk menyekat kemaraan Pakatan Rakyat.

Assalamualaikum.

Saya rasa tidak perlulah saya menyebutkan tentang isu hangat dan menggemparkan yang berlaku bermula semalam sebagai muqadimah pada penulisan kali ini. Cuma apa yang hendak saya sebut di sini, kepada mereka yang membuat fitnah adakah mereka lupa bagaimana fitnah era 1998 dahulu pelbagai kesilapan fakta telah berlaku semasa perbicaraan mahkamah yang sekaligus membuktikan segala tuduhan yang dibuat hanyalah rekaan semata-mata.

Dan adakah mereka berkenaan tidak melihat pelbagai kehinaan telah menimpa terhadap mereka yang bersubahat dalam konspirasi berbentuk fitnah yang amat dahsyat ini. Ada antara mereka itu telah pun meninggal dunia dalam keadaan yang hina dan yang masih hidup sedikit demi sedikit mereka telah merasa balasannya di dunia ini. Dan akhir sekali adakah mereka tidak mengambil peringatan daripada ayat Allah di bawah ini;

”Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan zina kepada perempuan-perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawa empat orang saksi. Maka sebatlah mereka 80 kali sebat, dan janganlah kamu terima persaksian mereka itu selama-lamanya kerana mereka itu adalah orang yang fasiq”. Surah An Nur ayat 4.

posted by Lidah Penghunus @ 10:53 PM   0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter