Sunday, October 22, 2006

Selamat hari raya aidulfitri.


Assalamualaikum.

Sedar tidak sedar kita sudah pun memasuki penghujung Ramadan dan akan menyambut kedatangan satu Syawal. Sekejap sahaja rasanya bulan yang penuh keberkatan rahmat ini singgah di kelendar tahunan kita. Seperti yang diperkatakan bahawa bulan Ramadan ini adalah bulan ujian atau perperiksaan untuk kita umat islam. Selama sebulan kita diuji lulus atau tidak lulusnya ujian kita ini mungkin dapat diukur selepas bulan Ramadan ini itu dari segi amalan kita, ibadah kita adakah amalan dan ibadah kita yang meningkat selama kita dibulan Ramadan ini dapat diteruskan dibulan-bulan yang lain.

Di kesempatan ini saya mendoakan agar kita semua selamat pergi dan balik ke destinasi yang dituju. Mulakanlah perjalanan anda dengan bacaan doa. Akhir sekali semoga ianya sebenar-sebenar aidulfitri iaitu sebagai hari kesyukuran serta hari kemenangan umat islam selama berada di bulan Ramadan dan tidak dicampur adukkan dengan perkara-perkara mungkar yang merosakkan sambutan aidulfitri itu sendiri. Untuk makluman tuan-tuan juga sempena hari raya blog ini akan menghentikan operasinya mulai esok sehingga waktu yang akan ditetapkan. HARAP MAKLUM


"Salam idulfitri, salam kemenangan umat islam sarwajagat. Semoga kita akan sentiasa merindui Ramadan yang akan berlalu walaupun kita berada di kemeriahan Syawal"

posted by Lidah Penghunus @ 2:27 PM   1 comments

1 Comments:

At 9:15 AM, Blogger ratnaningsih said...

Selamat idul fitri, minal aidzin wal faidzin, mohon maaf lahir batin. terimakasih sudah berkunjung di rumah sakinah:)

 

Post a Comment

<< Home


Free Hit Counter